Ovanligt..

.... Att jag är så dålig på att skriva här.. jag vet.. ska försöka skärpa mig..
För er som undrar hur det går med LCHFen så ska jag erkänna att jag fuskat ett tag med detta, ska komma igång igen snart.. Under tiden då jag inte kört med LCHF så har jag ändå försökt tänka på vad jag äter, äter inte potatis, pasta ris till maten, Skulle jag dock bli sugen på detta så blir det LITE av det på tallriken och resten sallad och kött och sånt på resten av tallriken.

Skulle jag mot förmodan bli sugen på en pizza så äter jag det med gott samvete. Ibland så blir det en sallad istället för pizza, och det är ju lika gott det :)

Om det nu blir så att jag blir sugen på godis på helgen så köper jag LITE och äter även det med gott samvete, man ska ju inte sluta leva heller :)

Och det stora plusset i det hela är ju att Gympan drog igång i måndags :) så nu blir det gympa måndagar och torsdagar.. det känns härligt :)

Kan inte direkt påstå att jag gått upp i vikt efter detta fuskandet, men skulle jag mot förmodan gjort det, så tar jag det med ro, det tar jag igen när jag kommit igång riktigt med träningen igen :)

Jag har ju inte mätt mig, och  litar inte på vår våg, ena gången väger man 90 och 1 minut senare kliver man på igen och då väger man 50.. hehe.. men enligt mammas och pappas våg så väger jag 74 kilo, och det är den jag vägt mig på under hela tiden.. det är rätt bra med tanke på att jag vägde 100 kilo innan jag vart gravid (3 år sen)



Denna bild är tagen för ca 2 veckor sen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0