Tävling


jag är med och tävlar på
:

http://www.tlcsverige.se/tavla/




Priser
Förstapris: En weekendresa för två till Stockholm med boende. Tredagarspass för två till Stockholm Inkbash (26,27,28 Augusti 2011) samt valfri tatuering gjord på plats.

Andrapriser: Tredagarspass till Stockholm Inkbash 2011.




Om jag vinner skall jag göra denna Ambigramtatuering på ena armen:)

Det är min drömtatuering, eftersom jag inte har någon tatuering sedan innan, och för att min familj är det bästa som finns, utan er hade jag kanske aldrig klarat mig när jag fick min hjärnblödning och proppar i huvudet, det var ni som gav mig hopp och styrka att klara av att återhämtas och bli den jag var innan jag blev sjuk:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0