LCHF till vardags

Hittade denna bok i en låda som jag köpte på en BOK-rea i vilhelmina för typ ett halvår sen, tänkte att denna kanske man kan hitta lite inspiration till saker man kan äta..




visste inte vad jag skulle äta imorse, så det blev en omelett med ost i, gött :) sedan vaknade Eddie och käkade frukost innan jag åkte med han på dagis..
SÅ nu sitter jag och dricker kaffè med grädde i :)
Strålade dag ute idag också, dock lite kallt (-10) men framåt dagen så kanske det blir bättre, hoppas.. för vi ska åka ut med en kompis och hans barn och åka skoter och grilla lite korv när vi hämtat Eddie på dagis :)


Skönt med träning igår också, jag tränade inget i torsdags, eftersom jag fick sån ***** ryggvärk, åte till chiropraktikern i stan så han fick fixa till min sneda rygg, hade ischias i båda benen :( efter han fixat detta åkte jag ockh köpte et par vår/höst-skor i Gore-tex som jag kan ha när jag går på promenader, och sen var det bara att he ut sig å promenera, gick 2 km 2 dagar i rad (även om det skar i benen, men efter 2 dagar så hade ryggvärken försvunnit :)

känner dock av det lite än, men låååååångt ifrån som jag hade förra veckan!

Nej, nu ska jag ta och städa lite, sen promenad :)

Ha en bra dag alla!

Kram från mig!



Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Duktig du är Emmelie :)

Hoppas att du mår bra av kosten samt att det går bra att träna :)



ha det finast kram

2011-03-16 @ 10:39:26
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0