Idag kommer prövningen LCHF...

... Pappa fyller år imorgon så vi ska ner och fira han idag efersom mamma jobbar imorrn så ville hon att vi skulle komma ikväll iställe.. Å där bjuds det naturligtvis på Smörgåstårta!! jag som ÄLSKAR det :) men jag sa till mamma att jag inte kommer äta det, ska stå emot.. Så jag får vispad grädde å bär istället :) funkar minst lika bra det :)

Till lunch idag så drack jag godaste smootien ever..  Ett recept jag fått av Anna:

3 msk frysta bär
2 dl turkisk yoghurt
1½ dl grädde
1 dl gammadags mjölk
pyttelten bit banan (om man vill)
Mixa

GÖTT!!

Senare blir det träning :) längtar!







Har varit och sökt jobb idag också! Hoppas nu det leder till nåt :) Är less på att gå hemma nu..


Nä, nu ska jag gå å dona på lite..

Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0