freda hele dan..

.. Idag så har vi varit på fritidsimport och kollat på 2012 Arctic catmodeller.. Finns mycke fint :)

Har även gjort nåt som jag aldrig gjort förr.. Fredrik och Cristel fick med mig på en promenad runt sjön ( 1 Mil) , Gick NÄSTAN hela vägen, min höft/svank sa ifrån så jag tänkte jag åker med jens hem, med tanke på att jag hade så himla problem med ryggen förra veckan så tänkte jag att jag ger upp i tid..
Han va ute å provkörde en buss så han hämtade upp mig och eddie i kornsjö, 1.5-2 km hemifrån.. men nu har man ju provat på detta så nu får man försöka ta sig i kragen och gå runt oftare så man tränar upp ryggen riktigt :)
Får gå en kortare promenad imorgon..

Till lunch idag blev det ägg,bacon, keso :)



Nu ska jag gå å äta mat, blir kött, sallad å sås som cristel och fredrik lagar.. Luktar så himla gott :)


Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0