Dåså gott folk..

... skall jag se till att börja blogga igen :)

Det där med LCHF har jag haft et uppehåll med ett tag, var ju så duktig ett tag, men nu jämarns ska jag ta mig i kragen igen och börja, detta är första dagen jag kör på, så imorse startades dagen med
:

1 Vändstekt ägg med 2 skivor stekt bacon och en klick majonnäs.

Till lunch så blev det grillad fläskfilè med bea.sås.

Har jobbat idag, skönt att sluta 14.00 så man kan hitta på nåt resterande av dagen också :) så idag tog jag en sväng till Therese där jag köpte en mascara, oriflame är bra grejer det:)

Middag avnjöts hos mamma och pappa där det bjöds på nån typ av kassler paj med sallad och dylikt dock minus pajskal för min del :)

Efter middagen begav jag mig till stugan och donade på med Eddies rum där, och bytt gardiner och flyttat om lite, men fint blev det :)

Trots att jag tidigare lagt LCHF på hyllan ett tag så har jag EJ slutat med träningen, går vissa dagar, cyklar vissa och har till och med börjat intervalljogga :) duktigt va :)
mäkta imponerad på mig själv, detta trodde jag inte för 2.5 år sen att jag skulle göra :)



Nej, nu ska jag ta en cykeltur runt sjön med Cissi (1.1 mil) 

Sedan blir det till att baka OOPSIE-bröd :)

Kram från mig..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0