Nu vare ett tag sen igen..

... Ja, som sagt.. det var ett tag sen man skrev här nu. Här är det precis som vanligt, Eddie växer, den 12 januari blev han 2 år..

Storkillen våran..


Å han pratar för fullt hela tiden :)

En ny leksak har han fått också..

Han tycker det är jättekul, å vi springer bredvid å håller i snöret så det bara är att rycka ur om det skulle gå för fort..
Å när han fyllde år så fick han en jättefin hjälm av mamma å pappa som han kan ha när han kör :)




Från det ena till det andra, imorgon så ska jag på återbesök på neurologen, 2 år har gått..
Ska bli kul att se om man får sluta med medicinerna eller om man måste fortsätta ett tag till..

blir en sväng på Biltema innan jag ska dit, å sen så skulle mamma hänga på också, å hon hade bestämt att vi skulle åka å äta på en KINA-restaurang där som det är superbra kinamat på..
Mamma, pappa å jens åt där några ggr när jag låg uppe i Umeå på sjukhuset, så hon ville åka dit å käka igen, å det tackar man ju inte nej till :)


Ska försöka bli bättre med att blogga nu, ska försöka skärpa mig :)

Idag så har jag varit ut på en långpromenad med Diesel medan Eddie var på dagis, det var så superfint ute, soligt å fint, sen när jag kom hem så gjorde jag lasagne, det var supersmarrigt .. länge sen man åt det...
Sen kom Jim,Lina å William på besök å fika, det var supertrevligt :)


Ne nu ska jag gå å hänga lite tvätt..



Kommentarer
Postat av: Monica Lindgren

Tack för titten idag.



Eddie har blivit så stor, han är en riktigt fin kille.



Kramar monk@n

2011-02-09 @ 22:09:28
URL: http://minimyras.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0