Fredag hela dagen..

.. Idag så har jag och Eddie varit och hälsat på Johan och malin. Supermysigt hus dom flyttat till :) satt och surrade med malin och fikade och sedan så for jag på affären och mötte upp Jens bror å handlade lite, vi fick för oss att käka Tacos ilag idag.. sedan åkte jag och Eddie hem en sväng innan det bar iväg till jens bror och käkade.. Efter käket blev det glass med chokladwafers och nougatsås till :)  Rätt mätt nu vill jag lova..

Åkte hem vid 19.30 och jag fyllde upp badet så Eddie fick bada medan jag vek tvätt och plockade undan på toan..
Sedan blev det pyjamas på för Eddie och sen välling.. somnadesedan till en ljudbok ( vi på saltkråkan )


Jag som hade tänkt å städa lite ikväll som jag inte färdigställde imorse, men jag ids inte :) det kommer ju en dag imorgon också :)
Får bli en kopp te och lite Allers-läsning med korsord istället :)

Hoppas på fint väder imorgon också, så vi kan vara ute.. hoppas det inte är så kallt bara, imorse var det -14.. lite kallt för Eddie å vara ute å leka i kanske ..



Alla Hjärtans dag på måndag..
Vad kan man köpa till sin käresta ? nån som har nåt förslag?
Kanske bara lagar nån smarrig middag med. är nog mer uppskattat det kanske :)




Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0