Återbesöket..

... i umeå gick galant :) får sluta med en medicin, och den andra så har jag fått en lägre dos av.. i övrigt såg allt bra ut.. :) är så glad att allt gått bra.. fick en stor klump i magen när don ropade upp mitt namn, att det var min tur.. vet inte varför egentligen.. tur att jens var med mig och var ett stöd :) Eddie och mamma satt kvar i väntrummet.

Innan återbesöket så for vi och åt lunchbuffè på Kina. å sen så for vi på Biltema och Jula..

Efteråt så for vi och träffade Denise, som jag inte träffat på flera år.. supertrevligt å träffa henne, var så länge sen.
Sedan åkte vi till Monika och drack kaffè, kul å se vars hon bor, har aldrig varit till henne förr...

sedan bar det iväg hemöver.. jag hann bara vara hemma i ca en halvtimme å sen bar det iväg till Carina som hade Lingon&Blåbär-klädvisning hemma hos henne.. köpte inget dock, men kul å se vad det fanns för kläder :) Eddie hängde också med :)





Idag så har det varit en rännardag, hälsat på en kompis å druckit kaffè, åkt å hälsat på en annan kompis som fyllde år, å sedan for vi till  min morfar som fyller år idag också.. Mycke fika idag.. hehe..

Satte fint med en timmes gympapass ikväll då :)
Har börjat gå på gympa 2 ggr i veckan.. superkul :)

ne, en kopp te och en avocado med örtsalt på det här så.. :) hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0