Jo men visst..

... fick hjälp igår att städa vardagsrummet, så jag passade på att putsa fönstren där och även i gästrummet. har haft hur mycket rat som helst som stått i vägen i gästrummet, men nu är det urstädat, så jag bytte gardiner även där. Känns som en sten som lättat från hjärtat, har verkligen gruvat mig för att ta tag i det, men nu känns det skönt att det är färdigt :)

fick hem boken idag, stod hur mycket bakrecept som helst. (Utan socker och mjöl), perfekt för en som jag som älskar att baka.. känns kul att man kan baka fikabröd som inte innehåller en jäkla massa socker  :) ska försöka baka imorgon.. sen kommer den andra utmaningen, att få min sambo att äta det fikabrödet också, han får för sig att OM det inte finns socker i så är det inge gott.. hehe.. men jag ska minsann visa han :)

Ska även sy färdigt gardinerna till Jessica (håller på att sy panelgardiner till henne av en gardinlängd som hon köpt) , så hon får dom nån gång :)

Igår så fick jag för mig att he mig ut å jogga lite, laddade mp3n med en massa gòlåtar innan jag begav mig ut.
Körde lite powerwalk först och sen joggade jag en låt, gick en låt osv, ett tag,, sen blev det powerwalk igen nån km innan jag vände och joggade lite till igen.. SKÖNT.. sen när jag kom hem blev det stretch.. viktigt! trots strech igår så hade jag träningsvärk idag.. MEN, det hindrade inte mig ifrån att fara å träna ikväll.. Gympa en timme (torsdagspass) skööönt..

Fredag imorgon :)  Kanske blir en cykeltur med Eddie till bjästa, Men det får vädret avgöra :)


Godnatt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0