grattis...

... Älskling på födelsedagen! Och grattis till oss dessutom, för exakt 2 år sen idag förlovade vi oss.. Jag Älskar dig så otroligt mycket!

Idag har det varit full rulle hela dagen. Steg upp imorse och bakade en chokladtårta.. Och sedan åkte jag och Eddie till mamma och hämtade en smörgåstårta som hon gjort.. Och smarrig blev den!

Vid ca 15.00 så kom det en massa folk och hälsade på.. Jens sa:- man kan nästan tro att jag fyller jämt:) hehe..
Efter en hel dags fikande som bestod av en massa tårta av olika slag så åkte vi ner till bjästa en sväng.. Vi har precis kommit hem därifrån..
Eddie har varit lite hängig idag, hade lite feber också, men ser lite piggare ut nu.. Hoppas han är frisk imorgon då vi ska på liten och stor där vi ska baka chokladbollar.. smarrigt:)
Men vi måste smita lite tidigare eftersom jag ska vara på afm kl. 11.. Mamma ska ha Eddie medans..
Vill ha ett jobb, jobbigt att bara gå hemma..

Nu håller jag på att griljera en helgskinka.. snacka om att man får julkänslor.. hehe.. inte långt kvar tills dess..

Det som kommer att bli jobbigt till jul är att på annandagen är det 1 år sedan svärfar gick bort.. vi saknar honom så oerhört mycket!


Nej nu ska jag äta lite av det sista från smörgåstårtan..

Tack å hej leverpastej!


Eddie myser med sin gose-katt


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa



Go fisen tråkigt att ni inte komma till liten & stor.,

Hoppas att det gick bra hos läkaren i dag ???



Massa kramar från oss :)

2010-10-11 @ 19:04:13
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: My

Du får gratta mannen i efterskott från mig & Anders.



Jag har ny blogg förresten: http://www.mysvarld.blogspot.com/

2010-10-12 @ 09:12:07
URL: http://www.mysvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0