Sådärja..

... Då var det bestämt vilka bågar jag ska ha, hade sån beslutsångest imorse innan jag skulle fara in till stan å lämna dom.. Men till slut så bestämde jag mig, och jag ångrar mig inte ett dugg, känns faktiskt bra :) Nu längtar jag tills jag får dom:)


Förresten, blond har jag blivit igen också:

Får se hur länge det varar denna gång :)


Älsklingen åkte på jakt idag och jag vorte tvärsugen på pizza.. så jag lurade  med mig grannen och jens brorsa..
For sedan till jens bror å drack kaffè å dit kom sedan Zandra, johnny å Jessica med barnen å vi satt å surrade lite innan jag for hem för att se IDOL :)
Eddie hade somnat i bilen så jag bar in han och skulle göra lite välling, och efter en stund så började han hosta så fruktansvärt så till slut fick han nästan panik och kippade efter andan. Fan vad rädd jag blev, inte lätt att försöka vara lugn inför honom men var ju tvungen att sansa mig.. efter en stund gick det över något så när och jag ringde sjukvårdsrådgivningen där kvinnan som svarade sa att jag skulle ge honom lite mollipect och se om det skulle gå över.. så jag gav honom det och en alvedon å sedan somnade han.. har bara hostat 2-3 ggr sedan dess.. Skönt att det gick över! huvva säger jag bara, tycker synd om våran lilla Älskling! Hoppas verkligen att han får sova hela natten och inte behöver vakna och hosta en massa!


En störtskön bild på Eddie när han badar Bubbelbad:)


Jag Älskar min familj! Ni är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mycket för jotex tipset! :) Blir nog att spendera någon krona där

2010-10-09 @ 20:52:55
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0