Länge sen igen..

... Ibland är det långt mellan gångerna man skriver..

Eddies hosta är nästintill borta nu.. Skönt!

Idag när Eddie varit på dagis så har jag städat min bil.. jag fick en bil igår.. Wihooo.. En skoda Felicia kombi.. Dock inte den allra finaste i lacken, men va fan det är ju huvudsaken att man har nåt att frakta arslet i.. Lacken får man fixa i framtiden när tillfälle ges!

Tack älskling !
:)

Nu längtar jag verkligen tills snön kommer.. är så fint med snö på backen:)


Förresten så har jag fått mina glasögon nu.. känns bra faktiskt.. :)

ne nu ska jag dricka lite te och sen gå och lägga mig..


Ha det!




Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Men guuud så fint du fått här inne Emmelie :)



Kram

2010-10-22 @ 20:36:13
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0