jo då så att..

... Nu vill jag ha snö! har hört rykten att den kommer redan imorgon! Efterlängtad vill jag lova :)

Eddie har varit hemma från dagis idag också. Hans hosta vill inte riktigt ge med sig :( kommer antagligen dröja några dagar till, tills pennecellinet börjat verka.. Han verkar även fortfarande ha ont i öronen också :(

Idag så  har vi varit in till stan en sväng, jag, eddie, jens å en kompis å jens.. Vi for och åt lunch på IL Romanos.. Så himla god mat där! Alltid 3-rätters buffè plus ugnsbakad pizzaslice buffè på vardagar.. man lämnar aldrig detta ställe omätt vill jag lova.. idag så bjöds det på pärer och fiskgratäng, ris och flygande jakob, taco`s och pizzaslice.. MUMS! Verkligen ett ställe att rekommendera!! (Dom har ju även annan mat också)

Kom hem och tog det lungt en stund och sedan begav jag och eddie oss ner på byn på billiga hörnan med jessica, där dom hade halva priset på alla barnkläder.. det shoppades en hel påse med diverse kläder till Eddie för endast 95:- det kan man säga är FYND..

Blev en kopp kaffè hos Thomas efteråt innan man begav sig hemöver..

har suttit och kikat på kungarna av tylösand och käkat chips (OLW`s Ugnsbakade chips med sourcream & sweet chili-smak) chips som Rekommenderas !!  och nyttigare är dom också:)
nej, nu kommer tröttheten krypandes så nu äre bara å gå å lägga sig, det kommer en dag imorgon också.. Eddie får vara hemma imorrn från dagis också och ta det lungt..


Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0