Jahapp..

... Då har denna dag rusat förbi..

Har städat lite inför morgondagen då Jens fyller år.

Sen har vi varit ute en sväng i det härliga höstvädret, Eddie Älskar att vara ute, han blir så ledsen när han måste gå in...

När Jens kommit hem från jakten så bar det iväg till China Tower, (restaurang i stan) jag kunde inte komma på nåt att köpa till Jens på födelsedagen, så jag bjöd han på China istället, vilket var väldigt uppskattat, då han älskar kinamat :) .. Eddie, min mor, jens bror, hans fru zandra och en gemensam vän fredrik hängde också på..

Ikväll så har jag fått besök av Jessica å Zandra en sväng, dom skulle kolla på en bil som Jens bror köpt så dom satt å surra en sväng.. trevligt!

Nä nu ska jag gå å lägga mig, ska upp tidigt imorrn och baka en chokladtårta, och sen fara ner till mammsen och hämta smörgåstårta... MUMS..



Godnatt och sov så gott.

Kram från mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0