Idag

Efter att jag lämnat Eddie på dagis idag , åkte jag till optikern och kollade synen. Det visade sig att jag behöver glasögon..  känns bra att man får glasögon så man ser bättre.. MEN, problemet är ju att jag INTE kan bestämma vilka glasögon jag ska ta. har lånat hem 6 par som jag ska lämna tillbaka imorgonbitti.. åååh beslutsångest!! jag tror jag har hittat dom jag vill ha, men är inte riktigt säker än :)

Vi Har även varit till Zandra och Johnny och ätit supersmarriga kanelbullar som Jessica och Zandra hade bakat.. MUMS :)


Ikväll så jag städat lite å sen blev det promenad.. sköönt..

Nu blir det en kopp te och sedan blir det sängen.. det kommer en dag imorgon också :)




Älsklingspojken våran!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0