Idag så..

.. Har jag hållit på och påtat på ute medan eddie varit på dagis, rensat ute på gården inför kommande vinter.. :)

När klockan blev 13.00 så begav jag mig iväg på en promenad till dagis med en tom barnvagn, och på väg hem med en sovande Eddie..Han somnade direkt då jag satt han i vagnen.. :)

Han sover inget på dagis nu, max en halvtimme-40 minuter när han kommer hem om han skulle somna, för annars är han superpigg när det är läggdags.. hehe

när vi kom hem så hade jens farit till Umeå med pappa, så jag och Eddie åkte ner till jens bror och drack kaffè, och där var jessica och barnen och hon hade med sig en kladdkaka med grädde.. MUMS var det.. Det där har du inte gjort för sista gången Jessica.. hehe.. Den var supergod!

Sedan så åke jag och Eddie och Jens bror iväg och käkade på pizzan, jag åt kycklingtaco`s, det var supergott det med :)

när vi kom hem så kom jens å pappa nästan i samma veva, Jens hade köpt superfina fönsterlampor som jag ska ha till jul som såg ut som en julgranskula :) inköpt på Jula och en kaffepresso inköpt på biltema.. TACK :)

imorgon är det fredag.. tro vad jag och Eddie ska hitta på då då?

bye



Så här såg eddie ut häromdagen när han käkade lime..


... såg ut att vara lite surt
:)


Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa

sötnosen :)

2010-11-01 @ 18:07:46
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0