Härliga söndag..

.. har varit i stugan hela helgen och bar tagit det lungt.. i lördags så åkte jag en sväng på billiga hörnan i bjästa och kikade om dom hade fått in nåt nytt roligt.. men åkte därifrån tomhänt :P sen åkte jag till en kompis och drack en kopp te innan jag åkte tillbaka till stugan och lagade lite käk..  å sedan tog jag det bara lungt,,


Idag så har jag och eddie varit till kyrkan.. en kompis dotter är med i en kör och dom skulle ha ett uppträdande i kyrkan så då åkte vi dit och kikade.. hon var så duktig så :)

Ska gå ut och hämta lite potatis som jag ska åka ner med till mamma, hon skulle bjuda på porterstek idag, inte direkt nåt man tackar nej till..

Eddie har nyss ätit pannkaka, eller han fick chokladpannkaka, det gjorde min pappa ibland till oss när jag och min bror var små, vilket vi gillade skarpt.. det gjorde även eddie också.. :)

när vi kommer hem så ska jag dra mig ut på en promenad i det fina vädret, dock har det inte kommit någon snö än, men det kommer väl snart det med hoppas jag.. hörde at i fjälls hade det kommit snö.. längtar tills vi ska dit igen.. så underbart med snö..
Ett kort på Eddie från förra vintern :)

tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessicas Mirakel * BF 16/12

Vilken sötnos!

2010-10-27 @ 13:37:45
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0