Hallojj..

.. Imorse efter att jag lämnat eddie på dagis så började jag baka rullrån (fick för mig igåreftermiddag att prova görs rullrån, hittade nämligen ett jättegammalt rånjärn, ej elektriskt som man har på spisen.. så jag provade att göra ca 15 stycken bara för att se om dom gick att äta, vilket dom gjorde så jag bestämde mig för att baka fler imorse:)




MUMS


sedan gick jag upp på övervåningen och började sortera barnkläder.. snacka om mycket man har som Eddie växt ur..

Sedan när klockan blev 13.00 så promenerade jag på dagis och hämtade Eddie. blev en prommis på ca 5 km allt som allt :)

kom hem och gjorde mat och efter det så åkte jag och mamma till stan och åkte på cubus där dom hade 30% på alla kläder. Det enda jag köpte var ett par benvärmare:) Eddie var hemma med Jens han:)

Sen åkte vi på Kvantum där jag köpte kaffèt jag har varit ute efter.. - Zoega`s kaffe med inslag av hasselnöt.. smakade när jag kom hem, var faktiskt jättegott:)

Ne nu ska jag dricka en kopp te..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0