dåså..

... Då var man mörkhårig igen.. Fick för mig igårkväll att jag skulle klippa mig.. ringde lotta och hon kom och hjälpte mig.. fint blev det.. men eftersom jag är så korthårig och klippte kortare på ena sidan så blev det mörkare där och fortfarande blont på det längre.. så jag tänkte, äh, va fan.. jag färgar håret brunt igen.. Ja, det blev faktiskt bra :) (kommer en bild senare på detta:) ) 


Var tvungen att åka till läkarn med lilleman igår..Han hade sån fruktansvärd hosta och tog sig mycket över öronen.. Det var ingen lunginflammation som tur var.. men rosslig var han iaf.. sen visade det sig att han har öroninflammation.. :( så det blir pennecellin i en vecka.. stackarn!

men jag märker klar skillnad bara från igår till idag.. han fick vara hemma från dagis idag.. får se hur han är imorgon.. han har ju ingen feber iaf! tur det då!

Nej, nu ska jag gå å börja med middan.. Det blir kyckling och ris med creme fraiche blandad med sötsur sås.. mumma!


ska ta å gå upp sen å rensa lite bland en massa barnkläder och dyl. Eddie växer ju så fort.. Har en massa kläder.. men det mesta är för litet.. har även babytäcken till vagn/vagga. Kuddar till vagn/vagga, babysitter med vibration och en massa andra finesser.. varför spara på allt? måste börja sälja iväg lite :) OM det nu blir så att man skaffar ett barn till i framtiden så får man väl köpa nytt då då..



Ha en fortsatt bra dag alla!

Kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

roligt med pyssel i håret! :) Nyfiken på bilden!

2010-10-13 @ 10:27:12
URL: http://jessicahallen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så mycket, jag överväger fortfarande om jag skall återigen bli det. ;) Jo det gjorde han, så jag tackar hemskt mycket för den! Den var läcker :)Snällt av er!

2010-10-13 @ 12:59:15
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0