ja, då..

.. vare ett tag sen man skrev här, orsaken är att jag har haft så ***** ont i ryggen, det började med en nysning, sen så fick jag jätteont i ryggen, så ont att det skar ned i bägge benen, ajajajajaj säger jag bara.. tur det börjar gå över:)
Igår så fyllde jag år, tack alla för alla presenter! superfina:)
idag så har jag varit ute en liten sväng med lilleman, han sovde ute i vagnen en stund å sen så gick vi in och åt Dumlekladdkaka som jag bakat tidigare idag. mums med stort M:)
Eddie som egentligen skulle börja dagis idag, inskolning, men då hade dom nå fel på avloppet så vi sköt upp det till imorrn ist.. ska bli kul, liten har blivit stor:) å så fort det gått!
nä nu ska vi dra till stan en sväng, ska äta KEBAB, mums igen:)



Eddie

Eddie har inte träffat bambi nåt idag, han saknar nog henne:)

BYE

Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa



sötnötterna :)

Hoppas att inskolningen går bra i morgon :)



så kanske vi syns efter kram

2010-03-02 @ 22:49:14
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0