IGÅR..

... var jag på stan, REA, i love it:)  har länge velat ha en kappa med bälte, men dom kostar ju allt mellan 800-1200 spänn, så jag har varit snål... åsså hittar jag en sån jacka i svart, 1 KVAR i min storlek, 200 spänn.. det är rea det:)
kunde inte låta bli å köpa den..

Igårkväll så va vi hos mamma å pappa, blev bjuden på at hos dom, gott:) sen så åkte jag,jens, mamma,pappa, å Eddie till martin på party.. ja va nykter jag.. nästa gång är det min tur. hehe.. åkte väl hem vid ca 21.30 för Eddie blev så trött, jens å pappa for tillbaka dit dom, skulle bara stanna en kvart.. JO sivert sa jag då, lär väl bli en timme, jens- näää ja lova, bara en kvart.. mmmh, efter 2 timmar kom dom hem... jag säger bara KARLAR i ett nötskal:)
jag satt uppe å titta på gammal Beckfilm på TV.. inte illa det heller:)








På torsdag kl 11 så är det begravning. jag gruvar mig! det kommer att bli grymt jobbigt!


 Han kommer alltid att finnas i våra hjärtan det är en sak som är säker!

vila i frid!

Kommentarer
Postat av: My

Hej tjejen! Rea är det väl ingen som inte älskar och kul att du gjorde ett så bra fynd! Jag hittade ett par vinterskor som jag gått och tittat på länge men inte velat lägga massa pengar på. Tråkigt med Leif, beklagar verkligen! Men stå på dig, du får gråta, vara arg, ledsen, skratta åt minnen ni har osv.. det är helt tillåtet kom ihåg det!

2010-01-18 @ 10:02:11
URL: http://myjernkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0