tudiluuu..

.. Idag så har jag fått besök av Jessica och hennes dotter Bambi, trevligt värre;) ! Vi surrade lite och utbytte lite recept medan barnen lekte av sig lite:)  Lotta kom förbi en sväng också, hon kom med nya Ballerina Kladdkaka:) Varför ska allt som är så onyttigt vara så fruktansvärt gott? hahaa..

Fick detta recept av Jessica som jag ska prova göra till helgen:)


nyttigt med avokado ju:)

2 stora avocado

4dl creme fraiche

1 röd lök

halv påse med kalla ärtor


3st hackade äggvitor


salt och peppar


mosa avocadon,släng i den hackade löken,i med ärtorna,salta och peppra,på med hackade äggvitorna och creme fraichen, blanda och in i kylskåpet
gott till toast och grillat:)




.... Låter så himla gott.. mummz:)


Sedan kom Zandra en sväng och drack kaffe också, nice det med:)


Har varit till mamma och pappa och ätit middag, Makaronlåda, så gott så man äter tills man storknar.. haha.. å naturligtvis så hade mamma gjort björnakaka också, å den kan man ju inte motstå... så nu är man stinn kan jag lova;)




I Helgen så blir det lite jobb, visserligen bara 17-22..  synd bara att det inte blev mer jobb den här helgen.. men det är som det är.. det kommer väl hoppas jag;) Känns så himla roligt at ha börjat jobba, man behöver det;)

Nä, nu ska jag se på Bygglov..


BYE

Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Hallojsan :)

Nu e jag här inne och spanar :)

Kul att hälsa på er i dag :)

Bambi somna gott efter kvälls fikat halv åtta :).

Ska bli kalti morgon med så vi håller oss inne :)



Ha det finast söta ni kram

2010-02-23 @ 21:09:03
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: My

Hej Kusin!

Härligt det låter med massa fika och middag hos päronen :) Mamma och Pappa åkte till Egypten igår så vi har hand om Nicco.. vilket innebär morgonpromenader 07.00. Kram

2010-02-24 @ 08:01:54
URL: http://myjernkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0