Tjohoooo...

... En så`n dà, strålande sol, dock inte strålande temperatur, minus 13.5, men iofs så hade det kunnat vara värre så man får nöja sig med 13.. haha.

Nyss har jag bakat Ölandskaka, så himla god, kan lägga ut receptet sen. Måste ju baka och frysa in till min födelsedag, inte så mycket att fira men dom som kommer, dom kommer. alltid kul med fikagäster:)

Ikväll blir det jobb, 17-22, länge sen man jobbade kväll nu, tråkigt bara med alla satans omorganisationer hit och dit, tycker verkligen synd om alla äldre, personalen också för den delen.. 
Tycker det är så dyster stämning på jobbet, känns som om personalen inte mår riktigt bra, men det är klart, dom som har bestämt allt detta, indragningar hit och dit, dom får bara högre lön och har jobbet kvar. 
Jag och Jens höll på å diskutera häromdagen, och kom fram till 1 sak, vi kan inte komma på nån av alla högdjur som sitter på arslet hela dagarna som svarar i telefonen och `är ute på tjänstärenden och `gått för dagen, Återkommer imorron, som har förtjänt av mer än 50 tusen i månaden.. INGEN!! dom borde ha en lön som en vanlig svensson dom mè.. De som verkligen är förtjänt av hög lön som tex kirurger, som hjälper folk kan få ha hög lön.. aja det tycker iaf jag.

Sorry om jag tråkat ut dig som läser!

Men jag tycker iaf att det ska bli kul att jobba ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0