Hello!

.. Idag så har jag, Jens och Eddie varit nere på kajen och ätit med Jessica, Jimmy och Bambi.. Jag och Jessica åt Räkfylld rödspätta men remouladsås och stekt potatis.. MUMS! Sen så hängde J&B med oss hem en sväng, så barnen fick leka av sig lite:)
Eddie med sin Bästis Bambi:)

Och nu så väntar jag och eddie på att jens ska komma hem från Östersund, han har varit där och hämtat en skoter som jag ska ha.. jag är så himla glad.. (I love my darling:)
Ska även förberada käket, det blir köttgryta med ugnsgratinerade grönsaker och potatisklyftor.. såå gott!



Eddie äter chokladboll:)






ska även hämta ut det efterlängtade paketet som kommit på affärn, Jens tycker jag är fjantig som längtar efter att få hem en bikini mitt i vintern, men hallå, har man beställt så vill man ju ha hem det nån gång, inte vänta i evigheter, vill ju se om jag kan ha den. :) hehe


BYE

Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Hallå :)

Tack för i dag :)

snacka om go maten där borta :).

Pssst jag ska tjuva bilden av dig på barnen :).

Nu sitter Bambi med jimmy kollar os matcher :)

Hoppas att Jens kom hem välbehållen med scootern :)

tack för ljuset har det tänt nu :)



Kram

2010-02-24 @ 19:59:30
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Kicki och Tomas

Hej och Grattis på dig! Sitter i ett fantastiskt Egypten och har det underbart.Vilka fina foton på Eddie. Kramar

2010-03-01 @ 18:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0