idag..

.. hare varit fullt upp, lämnat Eddie på dagis, vare till stan med Älskling, medan han va å hämtade nå grejer på mekonomen så sprang jag in på bolaget, cubus där jag köpte 2 joggingbyxor till eddie å 2 huvtröjor.. sen blev det djurmagazinet där jag köpte en sele man har runt midjan när man är ute å går med stavarna så diesel kan följa med:) sen så bleve drive in på max:) MUMS..
sen hem å va ute en sväng me eddie å sen kom zandra å hämtade upp mig, å sen jessica i bjästa å vi for till stan på shoppingkväll, där det inhandlades diverse saker, skriver om det imorrn.. å sen blev det en fika innan vi for hem:) tack för ikväll tjejer.. supertrevligt, de här får vi göra om:)

å sen så blev det en tur med stavarna å diesel fick följa med:)


Nu blire sängen..

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0