Hej..

... JAAA, jag  vet:) allt för långt mellan gångerna man skriver.. har haft fullt upp med diverse saker.. imorron ska jag lägga ut lite bilder på ett projekt jag hållit på med några veckor:) .. som äntligen är färdigt..

Från det ena till det andra så går Eddie på dagis å det funkar jättebra vilket känns underbart, han vinkar bara åt en när man ska lämna han där, han verkar trivas:)

Idag så har jag hållit på å påta på här hemma medan eddie varit på dagis.. sen så åkte jag jens å eddie ner till en kompis å drack kaffè, å där var även några andra gemensamma kompisar.. trevligt värre:)
å imorrnkväll så ska jag, zandra å jessica dejta på stan, shoppingkväll då.. ska bli trevligt:)

å nyss så kom jag hem ifrån ett pass ute med stavarna.. skönt, så nu ska jag käka en smörgås med avocadoröra, recept från jessica.. smarrigt:)



Hejdå

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa



I kväll smäller det ;)



Visst e avocado röran super smarr ?



ses i kväll



Kram

2010-04-28 @ 09:13:57
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0