senna!

idag så började jag dagen med att städa, sen så gav jag och eddie oss ut på en promenad och eddie somnade som vanligt när vi kommit ner på vägen:) när vi kom hem så åkte vi till jens farmor och drack kaffè, sen så mötte jag upp jessica hos Thomas där det blev en kopp kaffè till och eddie och bambi busade lite med.. fick kläder av jessica, hon är så snäll hon:)

var till sidensjö sedan och hälsade på några där, sen for vi hem och jag tog en promenad med voffen:)
sköönt.. IDOL,Andra avenyn tittade man på också och nu så blir det sängen snart..

är så trött efter dagens turer..

å snart är det fredag, dagarna bara rusar iväg, ska kanske åka och hälsa på sandra,håkan å moa..

natti natti...

Kommentarer
Postat av: My

Önskar också att jag hinner gå mysiga promenader.. lite avis på dig :D

2009-09-23 @ 08:34:59
URL: http://myjernkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0