Helgen!

..vars ska jag börja, börjar väl med fredag, mat hos sandra,håkan och moa, supergod mat:) vi var tyvärr inte kvar så länge eftersom eddie började bli så trött, så nästa gång så ska vi stanna längre!

i lördags så åkte jens in till stan och köpte en ny ugn. Välbehövligt vill jag lova, den gamla hade sjungit på sista versen om man säger så:) han är snäll min karl:)

å vid ca 18.00 så lämnade vi Eddie hos Zandra och Johnny som passade honom medan vi var i vik och åt middag, det var nån typ av pubafton där, men jag stannade bara tills ca 20.30 för  Zo J skulle ut på krogen, men den tiden passade mig perfekt, det räckte gott och väl, det blev lite halvjobbigt för skallen med ca 150 pers som kacklade så det lät som ett hönshus:) men i övrigt var det trevligt, jag missade efterrätten, men det gör inget..
när jag kom hem så kom annso och hennes dotter och spelade bingolotto med mig, det var kul, jag vann iaf 100 spänn så jag hade tjänat igen pengarna som jag köpte lotterna för. sen la jag ner eddie. å vid ca 12-tiden så kom jens hem lagomt slirig, å sen kom även mamma och pappa och sovde över.

Söndagar är ju vilodag säger de flesta, men jag har städat typ alla skåpar i köket och rensat ut allt som man aldrig använder, och fick sedan ugnen inkopplad.
sen åkte vi på ÖoB å sen for vi på tre kronor och åt en pizza, smaskens:)

Eddie sover och snart blir det sängen även för vår del. sitter bara och väntar på ett jens ska komma hem för han har vare å hämtat en bil som han köpt..


Imorrn blir det liten och stor för mig och eddie:)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0