hej

har varit på min andra promenad idag alldeles nyss.. har gått ca 8-9 km idag. känns skönt. har börjat lyssna på ljudbok när jag promenerar, har nyss lyssnat ut isprinsessan av camilla läckberg, klart läsvärd:) så nu har jag börjat lyssna på andra boken av henne- predikanten, så skönt att lyssna på ljudbok när man går..

glömde skriva tidigare att igår var jag å Jens till stan på förmiddan och shoppade, fick med han till stan:) han köpte jeans åt mig, skitsnygga, åsså for vi på rusta där jag handlade en takfläkt och en jacka, och jens köpte en ny micro, våran gamla började ryka så den kastade vi ut..
å Eddie var hos mormor medans..


ne nu blir det en sväng på affärn, ska köpa äpplen och flingor..

imorgon så ska jag och eddie på liten och stor i bjästa för första gången, ska bli kul..


ne nu ska jag kila..


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0