Heey

Igår så var Zandra, Johny och Nellie här och åt grillat å tittade på IDOL.. det var trevligt:)  och igår förmiddag så styckades det kött för hela frysen:) kanon..

I övrigt så mår jag bra, det blir bättre och bättre varje dag:)

Eddie är 8 månader idag, åå vad tiden går fort.. tyckte han nys ar en liten plutt på 3600gram, å nu är han en 10 kilos välmående kille:) han har även börjat krypa fr några dagar sen, å nu går det undan vill jag lova:)

Idag så blir det nog en repa till city å kanske shoppa lite kläder till "Eddan"- som Zandra brukar säga.. hehe..

Ne nu ska jag gå å se vad han håller på med.. hehe.. bye

Kommentarer
Postat av: Kusin

Hej gumman! Gud vad han växer fort, den där lille pluttisen :) Kul att du mår bättre för varje dag som går, det gör mig gott också. :)



Kram My

2009-09-13 @ 09:29:08
URL: http://myjernkrook.blogg.se/
Postat av: Marta

Hej! Vilken fin blogg du har och hjälp vad Eddie växer fort! :)

2009-09-15 @ 12:57:16
URL: http://pollyperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0