Flugor..

-måste nog vara det mest irriterande som finns. spelar ingen roll hur många man än slår ihjäl, så kommer de små krypen, å dom jävlrna bits också. på natten när man försöker sova smyger dom sig på en också.. allt detta för att man öppnar dörren för att vädra i en timme.. jag skyller på lagårn:)

nog om detta, håller på att göra röding, det blir vår middag idag.. smaskens..

imorrn så kommer sandra, håkan å moa och sover över och käkar tacos.. jag å sandra ska även spela bingolotto, vilket vi knappast kommer att få karlarna att göra:)

om ni undrar varför edet ibland blir så att jag skriver lite konstigt, tappar ord i meningar å dyl när jag skriver så har jag ej skrivsvårigheter, datorn gillade helt enkelt inte att jag badade den i funlightsaft så tangenterna fastnar ibland .. haha..


trevlig kväll på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0