Eddie..

..sitter i mitt knä nu och vill skriva han med, men det går lite dåligt det:) 
har nyss gåt en promenad me diesel, min andra promenad idag, sköönt.
fick även et tokryck å slet ut alla kläder i hallen och garderoben och slängde allt onödigt som aldrig används.. känns skönt att det är färdigt:) å fint blev det:) har inte införskaffat nya byrån å de än men det kommer..

ne nu ska jag kolla på IDOL:) och lägga ner eddie. å imorrn så ska vi til sandra, håkan å moa:)



bye

mammas och pappas älskling!


Kommentarer
Postat av: My

han är helt underbar den där sötnosen! Allt bra annars? Puss

2009-09-25 @ 08:28:58
URL: http://myjernkrook.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vilken goding du har, han är jättefin. Kul att du kommit igpng igen med att skriva på din blogg. Jag brukar titta in här ibland och kolla läget. Ha det bra och kramar från moster

2009-09-27 @ 11:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0