uppdatering:)

Är lite småless på detta väder! jag som brukar gå 2, eller åtminstone 1 promenad/promenader om dan, men det har som inte kännts så kul om man måste gå å frysa i blåsten och regnet, jag som inte tagit fram tjockjackan än heller.. man har fått ligga på latsidan ett tag nu..

ååååååhhhh vad jag längtar till fjälls och snön, så man får åka ut på fjället med skoter, eller stanna på en sjö och fiska, eller bara stanna nånstans mitt på hållet och grilla en korv och dricka varm choklad.. å när man kommer till stugan så tar man en varm dusch och sätter sig framför kaminen.. det är så himla mysigt!
fast det är mysigt där året om:)

från det ena till det tredje så har jag väl inte gjort så mycket ikväll, plockat undan i köket vilket är vardagsmat, och sedan tänt lite ljus och tittat på TV och käkat en smörgås.. jag som har ratat KESO så länge jag kan minnas, köpte en burk idag för jag tänkte att jag skulle kanske tycka om det nu, alla pratar ju om att det är så nyttigt med KESO, tro det eller ej, I LOVE IT nu vill jag lova.. haha.. tänk så konstigt att man ogillat en sak förut men gillar det så mycket nu.. ja, jag äter det inte bara för att det är nyttigt om ni tror det:)

nä, nog om KESO, fjälls och dåligt väder!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0