Uppdat.

Sitter och kollar på IDOL nu ja, Eddie sover och Jens och Fredrik spelar Need for speed och dricker öl dom..
funderar på å gå å lägga mig, kommer att bli en lång dag imorrn, hade ju funderingar på att kliva upp vid halv 7 och göra frukost på säng åt Jens, men då ska han och fredrik fara iväg en sväng från morron, å jag kliver inte upp före 5 bara för att göra frukost:) hehe.. 
fast man kan ju inte ligga å tryna hela förmiddan, jag kliver upp vid halv 8 för då brukar Eddie vakna:)

ne, nu ska jag kika klart på sista minuterna av IDOL..



Bye

Kommentarer
Postat av: sofi

Tjena gumman! Vilken söt son ni har, ojoj! tiden går snabbt med :)

det var så längesen vi sågs,vi kan väl träffas någondag? skulle va så kul!

Sköt om dig gumman! goa kramar från mig och lilla oliver

2009-10-10 @ 18:45:20
URL: http://sofinordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0