Tjolahopp!

Idag så har jag fått med mig Jens på stan, vilket inte händer SÅ ofta, men fick han att köpa ett par jeans till sig själv, och det blev även en fleecedress till Eddie:)
Sen va jens på söderströms en snabbis å då tänkte vi sen att vi kanske skulle gå in på rusta en sväng när vi ändå var i farten.. Å när vi skulle ta ut eddie ur bilen så hade han spytt ner hela sig, och naturligvtis så hade vi inga Xtra-kläder med oss till han, så vi gick in på willys och torkade av han och tog på han en jacka som var lite för stor för han, men det dög ju att åka bil i, så någe rusta blev det inte idag.. sen for vi in till stan och la eddie i barnvagnen men en stor filt och åkpåse och gick rakt in på H&M och handlade kläder åt han, så jag passade på att göra av med presentkortet på 500 spänn på kläder åt han på en gång när vi ändå var i farten:) å sen tog vi på han ett av plaggen å åkte på kebabhouse och åt middag, de va gott..


glömde att jag även hunnit med en promenad i förmiddags också...


Har lite tråkigt ikväll, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, jag blev så jäkla sugen på chips och dip, men när jag väl plockat fram det så var jag inte sugen på det längre, så det står fortfarande orört.. hehe.. konstig man är ibland:)


ne, nu kanske man ska gå å lägga sig, gick in på FB en snabbis men det lagga ju så jag sket i de..



ha det bra och sov så gott alla!


Här är häromdagen då Eddie var redo för att hänga med mig ut på en promenad, eller han åkte ju vagn han:)

Eddies Mormor har stickat slipovern, så ***la snygg:)

mammas och pappas älskling:)

Kommentarer
Postat av: My

Hehe ja Marie hon kan hon :) underbart med lite promenader, har ni snö? Kramas!

2009-10-18 @ 12:37:42
URL: http://myjernkrook.blogg.se/
Postat av: My

Han är så söt lille Eddie! :) Ne ingen snö här, eller de har fallit några flingor men de är inget som ligger kvar. Jo allt är bara bra, är väldigt mycket i skolan nu innan vi åker till Thailand men bara att kämpa på. Jasså du går såpass mycket, härligt!! :D

2009-10-19 @ 09:51:57
URL: http://myjernkrook.blogg.se/
Postat av: Marlene

Har är ju söt som en pralin lillkillen. :)

2009-11-23 @ 08:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0