tjenna

Har ÄNTLIGEN hittat laddaren till kameran, fan som jag har sökt..  :)  måste ju snart börja göra lite julkort å skicka, det börjar dra ihop sig mot jul nu, bara lite över en månad kvar till 1:a advent... ojojoj vad tiden går fort, å Eddie blir snart 1 år, iofs 3 mån dit, men det går undan:)

å vi som inte ens hunnit med att döpa honom, det har varit så mycket tankar på annat så det har inte blivit av, jag kände att jag ville ha återbesöket i Umeå överstökat först, så man kunde slappna av å inte behöva tänka på det..
men det var ju länge sen jag var dit på återbesök, men det har inte hunnits med ändå, ska ta oss i kragen nu så vi får döpa honom..

i övrigt så rullar livet på, jag mår bättre och bättre för varje dag tycker jag, så det är kul:)
jag försöker som sagt ta mina promenader varje dag, det är skönt att rensa tankarna lite, när man går hemma så kan det lätt bli att man tänker på allt som varit å då är det lätt att man blir ledsen, så då är promenader en bra medicin, å då kanske man tappar ett eller annat kilo på kuppen med:)


Och det är tur att jag har Eddie och Jens, utan dom skulle jag ALDRIG klarat det här som varit! Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0