tjenis!

Jag måste säga att helgen har varit super! i fredags så var vi och hälsade på några kompisar från föräldragruppen och fikade, det var trevligt:) synd bara att vi inte hann stanna längre, men det får vi ta nån annan dag!

Igår så var pappa barnvakt åt Eddie, första gången man lämnar bort han över natten, så jag kan ju säga att det var lite pirrigt, men mamma och pappa litar jag på till 110% så det gick faktiskt bra ändå:)
sen for vi till Martin och käkade supergod middag! sen så drack vi lite och badade sedan vildmarksbad, nog känns det att vintern är på G alltid! det var jäkligt kallt om ansiktet, huvudet var ju OK men tanke på att man hade mössa på sig, men fejan blev kall den:)
Tack för en trevlig kväll Martin och alla som var med!

Jag vill ju lova att det kändes jäkligt tomt utan eddie och diesel imorse, man är van att man vaknar av att Eddie pratar och att diesel kommer och gosar på morron.. åå vad jag saknar dom!

Nä, nu så ska vi åka till mamma och pappa och hämta älsklingarna våra å sen så blir det nog elgiganten, är lite sugen på ett Ps3 men vi får se:)

Aja ha det bra alla som läser!


Tjingeling


Kommentarer
Postat av: My

Härligt med vildmarksbad, är allt lite avis!

2009-10-04 @ 16:13:14
URL: http://myjernkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0