Snart..

...så är det helg! IGEN.. dagarna går så oerhört fort, bara rusar förbi!
Imorrn så blir det smörgåstårta, jämarns vad jag längtar! :)
Jens ska visa sina kunskaper med att baka en gräddtårta han:)
Jag har inte bakat nånting, så det får bli nå handlat från affärn, men det funkar nog lika bra det.. ibland är man lat helt enkelt:)
så nu har jag städat idag, och så hoppas jag att man kan hålla så här fint till imorrn nu då:) hehe.. alltid så blir det drage fram dittan och dattan...
aja, från det ena till det andra så har Eddies feber har gått över, skönt! Men det är som att tröttheten för han kommer nu i efterhand när han börjar pigga på sig..

Funderar på att åka på affärn och handla lite småsaker som jag glömde när jag va å handlade i onsdags, men Eddie har nyss somnat så jag väntar tills han vaknat så får han följa med han också!

Så vad ska man göra nu då? Äh, jag gör ingenting, det är rätt skönt det med! hehe



Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0