idag..

... har jag varit på BVC, det var en tant där som pratade bilbarnstolar, vi har ju redan köpt en ny, men hon pratade ju om andra saker också..
sen så for vi mammor från föräldragruppen till Lina där vi åt lunch.. supergott! vi hade typ knytkalas, en tog med sig det, så tog den andra med sig nåt annat osv..
Det var trevligt!
synd bara att jag inte kunde ha med mig Eddie så han fick leka med de andra barnen, men han hade 40 graders feber och var jättehängig så Jens fick va hemma med han..
men efter alvedon såg han genast lite piggare ut..

Sen vid typ 19.00-tiden så tog jag en promenad, det är bra kallt ute nu på kvällarna, det är bara att ta på sig långkalsongern hädan efter:)

nä, nu ska jag sova så man kommer upp i tid imorrn!

sov gott på er alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0