Heey

Eddies feber börjar lägga sig.. sköönt att han piggar på sig!
Har varit med mamma och veckohandlat och handlat inför Jens födelsedag på lördag! har handlat till 2 smörgåstårtor och sen skulle jens baka en tårta också:) Jag älskar smörgåstårta!! :)  sen så ska vi ha nå kompisar som kommer på middag också på kvällen:) det blir fläskfilè och ugnsgratinerade potatisklyftor och dyl.

Eddie har somnat nyss så jag ska passa på att putsa fönstren uppe, det har inte blivit gjort då vi nyss bytt till nya fönster! Jag kan bara inte hitta fönsterskrapan, å de jävliga är att jag kan inte skylla på nån att den e borta heller, jag har lagt bort den själv, men kan inte riktigt komma på vart..


Ikväll så ska vi på middag hos Fredrik, hemlagade köttbullar:) mums, har inte ätit köttbullar på hur länge som helst så det ska blir gott!


Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0