vad roligt..

... att vi vann present kort på 400 kr på www.kiddoz.se i tävlingen som www.bambii.blogg.se hade:) nu ska jag kika vad man hittar för kul åt eddie i julklapp där :) !



ÅÅHH vad det är tråkigt väder ute, man orkar knappt göra nåt alls:( har iofs börjat hänga upp lite julgardiner men:)
ska väl he upp ljusstakarna i helgen, tänk att det redan är första advent på söndag, å inte en enda snöflinga finns på backen.. men men jag hoppas på en Vit jul iaf..



Eddies förkylning börjar gå över,  snuvan är kvar men det är lite bättre.. hosta har han bara på natten, men det börjar gå över det med:)

har även skaffat akvarium, det är mysigt med fiskar tycker jag, och Eddie gillar att titta på dom..
å på djurmagazinet så hade dom extrapris på ett 58-liters akvaruim för 200 kr inkl. doppvärmare

och pump
(ord pris 1200) så det var inte så mycklet att fundera på, fast det blev ju dyrare eftersom vi var

tvungen att ha alla grejer till också, sand, växter, fiskmat, håv, skulpturer på botten m.m och fiskarna såklart,

Dom sa att man skulle börja med några fiskar och sen utöka eftersom..
 

Nä nu ska jag gå å försöka göra nån nytta när Eddie har slumrat till en stund..


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kusin

Åh va skoj =) Jag har alltid otur i tävlingar =(

2009-11-25 @ 14:28:49
URL: http://myjernkrook.blogg.se/
Postat av: Kusin

Hehe se där ja =) Jag kan inte titta på sånna program för då vill jag bara göra om här hemma =)

2009-11-26 @ 16:47:56
URL: http://myjernkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0