stadstripp..

..med Malin blev det idag, först Tacotallrik på UH, och sen vi småtrollen mat med, och sen så var vi och kikade runt på affärer, det blev farsdagspresenter, vita strumpbyxor åt Eddie och en stickad mössa till mig själv:)

Jens hämtade oss i stan och när vi kom hem så tog vi en kvällspromenad.

Jag och Jens har startat en tävling för skojs skull, den som fortast går ner 5 kilo, eller fortare än den andre, blir bjuden på middag av den andre vars den vill:) det är ju en bra deal:) så nu så har vi dragit ner rejält på fikabröd, jag har faktiskt hållit mig ifrån allt vad kakor och godis heter, iofs så började vi för 3 dagar sen, så de kanske hinner ändra sig, men jag ska banne mig försöka hålla mig undan sådant:) hehe..

Men jag brukar ju bli bjuden på restaurang av han ändå, men det är ju som sagt bara en kul grej:)


ne, nu ska jag gå och kika på Oskyldigt dömd på Tv4


Hojj, eller cykel:)

Kommentarer
Postat av: My

Hehe det var en tävling att bita i, godis är något jag har extremt svårt att klara mig utan :) Men ett bra tips är att alltid ha en frukt med sig och dricka mycket vatten då försvinner sötsuget :) KRAM

2009-11-06 @ 07:48:32
URL: http://myjernkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0