P I S S V Ä D E R !

..det må jag säga, jag som har längtat som *** efter snön, å igår så var det så fint och vitt ute, och nu, då är det bara slask ute, buhuuuu! VILL ha snö, längtar, speciellt till fjälls så man får köra skoter..


igår så var jag, Eddie, Jessica och Bambi till T och drack kaffè, eller jag drack kaffè, å sen så for vi på Pizzan och käkade, Jag, jessica, Tomas, Jens och Stefan. Jessica bjöd tomas..

sen så köpte J en mintchokladtårta och grädde, som jag naturligtvis INTE kunde motstå, så J**** gott:) aja, få träna bort det nån annan gång:) hehe..

ne, nu ska jag väcka upp lillskrutten å åka till bjästa med jens.





bye sea chair ten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0