den dagen..

...då jag blev sjuk och dagarna som följde och när jag opererades så tror jag att det bodde en ängel i mitt rum. eftersom läkarna sade till min sambo att jag hade 20% chans att överleva så tror jag ängeln hjälpte mig att bli frisk! 
jag minns att när jag låg på BB och hade så ont, så bad jag till gud att allt skulle ordna sig och att jag blev frisk, och han sände mig nog en ängel för vaka över mig och se till att alt gick rätt till!

operationen gick jättebra och idag så repar jag mig för varje dag som går.





jag fick ett halsband av min familj när jag låg på wemer (rehab), det var en skyddsängel. det halsbandet har jag aldrig tagit av mig och kommer aldrig att göra! ängeln ska få följa mig med mig livet ut!



jag har en underbar son och en underbar sambo som jag älskar mest av allt på hela jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0