blåsigt, grått och jävligt..

.. det är vädret som skymtas utanför dörren idag, har varit till Annelie och druckit kaffe och surrat en stund, sen så ska jag ta mig i kragen och packa upp lite stufs som vi haft med oss till fjälls, kom därifrån igår..
när vi kom dit i torsdags så var det ca 1 dm snö och nån minus, sen de andra dagarna var det grått och trist där med och även plusgrader, så innan vi hann fara så hade typ all snö tinat bort.. :( men tydligen så ska det snöa där hela veckan:) längtar till man kan åka dit igen snart och att det hunnit komma mer snö då:)

ne, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med..




hejdå...

Kommentarer
Postat av: My

Synd att ni inte hade kanon väder, men som sagt nu bor ju norr ut så snö lär ni får snart ändå =) Kramas

2009-11-02 @ 14:25:09
URL: http://myjernkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0