Tja!

Imorgon då blir det Umeå, återbesök. tiden har gått fort vill jag lova..  Jag hoppas att allt ser bra ut, å då kanske man får sluta med medicinerna..
Älsklingen sa att Kinarestaurangen i Umeå har suverän mat, så vi ska passa på att äta där:)
Vi skulle ju äta på kina i Ö-vik i lördas med dom hade semesterstängt, så det blev Matcompaniet ist. -Fläskfilè med potatisgratäng och bea.sås:) gott var det:)

Nu när man pratat om mat så ska jag berätta att jag köpte en Orbitrek igår, så man får väl se om man tappar några kilon, fast måste även lägga om kosten med, har fuskat med alltför mycket godsaker nu ett tag.. men det är ju så gott så det är det värt:)

Lilleskrutten växer så det knakar, han har börjat `prata` mer och mer nu, tänk om man hade förstått vad han sa:)
Nä, nu ska jag gå å ta upp han ur sängen, han vill inte sova nåt nu så då får han springa i Gå-stolen ett tag, det gillar han vill jag lova:)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Dröm, Lev & Minns

Hej gumman!

Kul att Eddy börjar göra framsteg han med :) Hoppas allt går bra i Umeå med, hör av dig!

Puss

2009-07-30 @ 09:15:25
URL: http://myjernkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0