Vi kom...

... till fjällvärlden igårkväll, efter ca 50 mil i bilen..

              först så åkte vi och hälsade på svärfar på sjukhuset i umeå och kollade hur det var med honom!


Sedan käkade vi på kinarestaurang och sedan så åkte vi vidare mot fjälls. jag, jens och johan..

ca 18.00 var vi framme vid stugan och möttes av ca 50 cm snö på uppfarten, så det var bara för karlarna och börja skotta, tur att det finns traktor!
och när jens skottat typ halva gårn så pajade lastarn på traktorn , men det åtgärdas nu det..


idag så är det -0,8 grader ute. Snö som bara attan. bara sååå underbart om man jämför med pissvädret hemma..
å idag så skulle jag ju ut och prova nyskotern min, men det upptäcktes haveri som jag hoppas på att karlarna kan fixa!!


Eddie och diesel är hos mamma och pappa dom, dom trivs så bra där:) det känns så skönt! då kan man slappna av!


nä, man kanske ska ta på sig ytterkläderna och gå ut å se hur det går..


ha det så bra alla i skitvädret hemma:)




Förresten! Eddie har börjat gå litegrann nu, ställer sig upp själv utan att hålla i sig i nåt och tar några steg! Är så himla stolt! :)

våran älskling!

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

cooolingen han e i Bambis gamla kläder hihiihihi :)

ochså duktig på att gå såg ju videon hihiihi :)



ha det fint i fjälls.

Lämna en påse med era saker hos Thomas kram

2009-12-12 @ 18:05:46
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0