snart så är det...

... JULAFTON!! ååh, som jag har längtat:) det är ju nu när snön kommit som man börjar få lite julkänsla:)
jag undrar jag om jag varit snäll i år så man får nå julklappar.. Eddie han har varit riktigt snäll, han får nog många julklappar i år han:)

har plockat undan här hemma idag, så det inte ligger en massa framme imorrn när man ska dammsuga å torka golv.. Eddie får vara med Jens då, så jag får städa i fred, annars  plockar jag undan, och Eddie plockar fram:) iofs så är det bara leksaker, men det är inte bara det inte:)
han är SÖT han:) vår älskling:)

Alla julklappar är inslagna, det är skönt, slipper man tänka på det också, man har så fullt upp på julafton ändå..

ikväll så har jag, Jens och Fredrik druckit glögg, efter det så drog Jens, fredrik och Martin och bastade..

jag är hemma och håller ställningarna jag:)
hemmafru som jag är.. eller?! haha


Nä, man kanske ska ta sig en dusch och en kopp te, man rakt fryser så fort man tittar på termometern .. -15.6 grader ute,  BRRRRRRRRRRRR.... ändå är det inte kallaste dagen idag, det har ju varit uppemot 25 minus för några dagar sen..


Ha det så bra alla och god jul på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0